Monday, March 7, 2011

Monday Inspiration

Het begin van een nieuwe week ... Wat voor inspiratie heb jij nodig om de week door te komen. Deze maandag neem ik een uitgebreider kijkje in mijn agenda. Normaal gesproken controleer ik welke afspraken ik heb en wat ik moet doen voor de kinderen. Mijn agenda staat niet zo heel vol aangezien ik de meeste dingen in mijn telefoon zet met allerlei piepjes en bellen. Deze week wil ik wat inspiratie over het maken van een aantal creatieve dingen. Ik heb een agenda van 101 Woon-Ideeën en die staat vol met zelfmaakideeën. En ik heb toch een paar leuke dingen gezien, ik ga ze niet allemaal maken, maar het brengt me wel op ideeën wat ik kan gaan doen. Zoals een kussen met een handenzak er op genaaid, een kussenmof zoals dat heet. Hier zijn een paar foto's van mijn agenda, misschien kun jij er ook inspiratie uithalen :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The beginning of a new week... What kind of inspiration are you looking for to get you going trough the week. This Monday I'll have a closer look in my agenda. Normally I check what appointments I got and what I need to do for the kids. My agenda is not so full as most things I put in my phone with all  beeps and bells. This week I want some inspiration on creating a number of creative things. I have an agenda of 101 Woon-Ideeën (101 Living Ideas, a brand in Holland) which is filled with home made ideas. And I've seen a few nice things, not that I'm gonna make them all but it brings me some ideas what I can do. Like a cushion with a handsleeve sewn on it. Here are some pictures from my agenda, maybe it can inspire you too :)

 


Have a good inspired day.
   

1 comment:

  1. Nice agenda, this looks fantastic, I really have inspiration now! Thanks for sharing this with us. Knitgirl

    ReplyDelete

♥ Thank you for your comment ♥

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...