Sunday, March 6, 2011

Knitting a hat part 2

Ik moest gewoon de muts voor Lucas gisteren afmaken, hij is een beetje te groot maar hij kan hem goed dragen. Ik ben ook al aan de sjaal begonnen, maar ik moet nog even kijken hoe lang die eigenlijk moet gaan worden.   

I just had to finish off the hat for Lucas yesterday, and it turned out a little bit to big but he can wear it alright. I started with a scarf for him also, but I need to figure out how long the scarf would be.


Mijn man wilde ook de breinaalden proberen, hier is een foto van hem dat hij er mee breit. Hij zei tegen mij dat hij geen andere naalden meer wil gebruiken dan deze, maar hij breit nooit, dus kwam dat een beetje vreemd op mij over, hij het wel geleerd op school, maar wilde er nooit iets mee doen, tot nu toe, hij merkte dat ik het echt heel erg leuk en ontspannend vind en tegelijkertijd veel voldoening uit haal. Dus misschien kan ik in de toekomst ergens nog eens een paar projecten van hem laten zien.



My husband wanted to try the knitting needles also, here is a photo of him using it, and he said to me he did not want any other needles than those when he knits, what sounded a bit weird because he never knits, he learned it in school, but never wanted to do something with it, until now, he noticed that I really love it and find it relaxing and at the same time satisfying. So maybe in the future I can show some pictures of his projects also.


Have a good and crafty Sunday!

No comments:

Post a Comment

♥ Thank you for your comment ♥

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...