Sunday, March 6, 2011

Knitting a hat

Een nieuwe brei project, ik kan de tel niet meer bijhouden. Ik brei vanaf september 2010 en heb ik al zo veel dingen gedaan, dat ik er echt even voor moet gaan zitten om ze te tellen, wat ik zal doen in over een paar dagen. Ik wil het wel bijhouden, gewoon voor mezelf.
En ik wilde nog even laten weten hoe de naalden breien die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Ze zijn erg goed en net zoals ik het me heb voorgesteld wat ik er van kon verwachten. Het hout is erg goed, de kleur is geweldig en ze breien lekker. De draad in het midden is zeer flexibel en niet stijf.
Dus ik ben een muts voor Lucas aan het breien op die naalden, en na 3 pogingen heb ik een soort van de afmeting goed. En het resultaat is niet al te slecht.







A new knitting project, I kind of lost track. I've been only knitting from September 2010 and I already got so many things done that I need to sit down and count them, what I will do in a few days. I like to keep track, just for my own record.
And I like to share with you how the needles I got for my birthday work out. They are very good indeed, just as I imagine they would be. The wood is great and the color is amazing and they knit smooth. The string in the middle is very flexible not stiff at all. So I'm knitting a hat for Lucas on those needles and after 3 tries I sort of got the measurements correct. And the result is not that bad either.



I wish you a good Sunday.

No comments:

Post a Comment

♥ Thank you for your comment ♥

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...