Thursday, February 17, 2011

Knitting Pins

Oh joepie, mijn breinaalden set is net aangekomen. Ik heb ze voor mijn verjaardag gekregen, eigenlijk zelf uitgezocht maar vrienden en familie hebben dit jaar een bijdrage geleverd. Ik kon het niet weerstaan om ze meteen open te maken. Ze zijn geweldig, ik ben zelfs al begonnen aan een muts voor Lucas. En daarna maar mijn “specialiteit” een bijpassende sjaal, dan heeft hij ook een leuk setje. Alhoewel de winter zo te zien al bijna voorbij is, het is echt schitterend buiten, maar het kan alle kanten nog op en dan is het zeker in de ochtend wel lekker voor zo’n kleintje om een muts en sjaal te hebben.
En bij deze; Lieve familie en vrienden, heel erg bedankt voor de mooie set breinaalden, lieve kaartjes, en bezoek, ik heb er heel erg van genoten!
————————————————————————————————————————————————————————————-
Oh goody, my needle set just arrived. I got them for my birthday, but I actually self-selected them, friends and family have contributed this year. I could not resist to open them at once. They’re great, I even started a hat for Lucas. And after that I’m gonna make my “specialty”, a matching scarf, then he also has a nice set. Although winter seems almost over, it’s really beautiful outside, but it still could go the other way and certainly in the morning it can be cold, so for a little one its is nice to have a hat and scarf.
And I would like to say; Dear friends and family, thank you very much for the lovely set of knitting needles, sweet cards, and visit, I really enjoyed it!

Have a good crafty day!

No comments:

Post a Comment

♥ Thank you for your comment ♥

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...