Friday, April 8, 2011

DWZI haken, zon en projekten


Deze week zag ik eigenlijk te veel om in een blogpost te zetten...
 In een gezin met 2 hele actieve en grappige jongens
is er namelijk altijd wel wat te beleven...
Hele leuke dingen, soms ook wat mindere,
zoals kapotte knieën en handen en soms hoofden...
De leuke dingen zijn er om te koesteren
en te onthouden die probeer ik ook zo veel 
mogelijk in een "mama dagboek" bij te houden,
dat zet ik nog wel een keer op de blog.
Back to the subject...
 
Deze week zag ik een nieuwe vaardigheid ontstaan namelijk haken ;)


Zpagetti laptop tas (gehaakt)

E-Reader cosy (gehaakt)

E-Reader cosy crochet in progress 

Deze week zag ik ook dat mijn vitamine D veel te laag was, schrikbarend laag,
(vandaar dat ik al maanden zo'n beetje heel de dag aan het slaapwandelen was)
ik moet dus vlug wat hoger komen, met behulp van vitamine D spuiten
en vitamine D krijg je van de zon!

Deze week zag ik ook in mijn mailbox dat ik een give-away heb gewonnen...
Van Dig-Mig.
Heel erg bedankt Marianne!

Voorbeeld van de stof die ik gewonnen heb ♥

Deze week zag ik...
Is een initiatief van Roos en Daan
daar kun je ook zien wie de andere deelnemers zijn.

Love,
 

4 comments:

  1. lekker aan de vitamine zon dus. Gaat goed samen met een haakwerkje.

    ReplyDelete
  2. O jaaaah, haken is zó leuk en je hebt zo heerlijk snel resultaat. Echt gaaf. En ja, heerlijk in het zonnetje met een haaknaaldje wat prutsen is prima te doen!

    ReplyDelete
  3. en je gaat al rap met haken :-)
    haken in de zon dus!

    ReplyDelete

♥ Thank you for your comment ♥

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...