Monday, July 23, 2012

Tour de Fleece 2012 Resultaat

Dit is het eerste jaar dat ik mee heb gedaan aan de Tour de Fleece.
Het is een geweldige ervaring om in een team te zitten
waarvan de team captains je aanmoedigen en mede "renners"
die hun mooiste draadjes / wolletjes laten zien.
Elke dag was weer een uitdaging op zich voor mij.
Wol verven, batts kaarden en dan het spinnen zelf nog natuurlijk.
De tijd die ik achter mijn spinnewiel heb doorgebracht heb ik niet bijgehouden,
maar het lijkt me leuk om dat volgend jaar wel te doen.

Aan Art Yarns 560 gram en 481.5 meter gesponnen (corespun)
En van de traditionele 2 draads 630 gram en 911 meter.
Totaal van 1190 gram en 1392,5 meter.

Dat vind ik toch wel een mooie prestatie voor zo'n eerste keer,
meer dan een kilo wol gesponnen!


✗✗✗

No comments:

Post a Comment

♥ Thank you for your comment ♥

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...