Wednesday, March 7, 2012

Swappers bijeenkomst vervolg

Gisteren heb ik al een berichtje geplaatst,
met alle spulletjes die door mij zijn weggegeven,
vandaag wat ik allemaal in ontvangst heb mogen nemen.

Van Sascha een mooie thee pot met
een nog mooiere gele cosy er om heen.
Daar zullen heel wat kopjes thee uit gedronken worden :)
Van Bobeez een lederen etui met
stukjes leer en een leernaald erbij.
Echt super leuk om dat zelf eens te proberen.
Van Nancy een leuke tuin slinger,
onderzetters en een diy pakketje,
waar ik binnenkort ook aan ga beginnen in super leuke kleurtjes.
And last but not least van Crea Cuties (mijn swappartner)
een super leuke haaknaalden rol die al in gebruik is genomen.


Dames bedankt voor alles, ik heb genoten!
✗✗✗

1 comment:

  1. Jij ook bedankt hoor!! Het was echt supergezellig!! Binnenkort weer? ;-)
    liefs, Nancy

    ReplyDelete

♥ Thank you for your comment ♥

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...