Saturday, February 11, 2012

Uitslag Mini Give-Away


Ik heb een hele leuke verjaardag gehad,
met een hoop sneeuw en ijs.
We hebben enorm genoten van iedereen.
En ook van iedereen die mee deed
aan deze mini give away.

Ik vind het erg leuk om iets te kunnen
weggeven. Dus als je deze blog in de
gaten houd, er komt er binnenkort weer een aan.
Een "grote" give away :)

En zoals beloofd de uitslag van de
Mini Give Away.

 Het is Prentje geworden.
Gefeliciteerd met de broche.
Kun je je adres gegevens en de kleur mailen,
dan stuur ik het zo snel mogelijk naar je toe.

Allemaal een prettig weekend toegewenst :)

✗✗✗

1 comment:

  1. Ha, wat fijn! Ik had het nog niet gezien, goed dat je er me attent op maakte! Het is meer dat ik dan reageer, en de give-away vervolgens vergeet ;-) Ik mail je nog even mijn adres (staat je mailadres bij contact?) en ga nog even nadenken over de kleur...

    ReplyDelete

♥ Thank you for your comment ♥

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...